Cum să închirieze o casă pe drumul spre Crimeea

Mergând la Crimeea cu masina, am planificat câteva nopți în diferite orașe.

În ce orașe am vizitat, puteți citi aici: „Pe drumul spre Crimeea cu masina cu un copil.“

pentru nopți cazare am căutat în avans.

Înainte de călătorie a fost externat câteva apartamente pentru sejururi peste noapte, dar este util pentru noi numai 2. În celelalte orașe au trebuit să se uite la.

Cum de a închiria un apartament ca „chirie“?

Prin „Vkontakte“ a fost convenabil să caute locuințe în mare. dar „chiria“ am găsit mai multe opțiuni pentru Avito.

Avito privind opțiunile propuse pot vedea imediat pe hartă.

Principalele criterii de căutare de locuințe noastre au fost:

• Costul de 1000 de ruble. / Noapte
  • 2 paturi separate
  • De preferință, în apropiere de obiectivele turistice, dar nu neapărat

În unele orașe, am închiriat o casă

În drum spre Crimeea, ne-am petrecut noaptea în următoarele orașe:

Kamensk-șahtinski (1 noapte)

Pe drumul de intoarcere am trăit numai în Rostov-pe-Don (1 noapte) Voronezh (1 noapte) și Riazan (1 noapte).

Aproape toate apartamentele, am petrecut doar noaptea, lăsând dimineața devreme (în jur de 5-6 dimineața), probleme cu transferul cheilor nu a fost: sau castele au fost auto-închidere, sau cheia a fost lăsată în cutia poștală.

Apartament în Murom

De multe ori chirie în avans pentru a rezerva un apartament poate fi un maxim de trei zile înainte de sosire. In Murom apartament am găsit după faptul, când au venit în oraș.

Orasul este popular cu turisti, deci la sfârșit de săptămână, multe apartamente sunt ocupate.

Apartamentul este într-o clădire obișnuită cu cinci etaje, curat și ordonat. Există: Wi-Fi, pat și canapea, lenjerie de pat este curat, baie avea prosoape, accesorii de baie, ustensile de bucătărie și un frigider mare.

Apartament în Tambov

Aici nu am fost norocoși. Am fost în Tambov în timpul popular festival. Apartamentele au fost ocupate.

Ne-am bucurat, pentru că apartamentul a fost în centrul orașului. Când am ajuns la apartamentul am „ucis“ mirosul de țigări.

Cum se descrie: miros o scrumieră plină de mucuri de țigară, și veți înțelege. Proprietarul, care a adus cheile, a asigurat că toate uzura off și a deschis ferestrele. În afara ferestrei era deja seara târziu, și am decis să rămână, pentru că am avut de ales.

Când ne-am întors la apartament, ne-am dat seama că Aerisirea nu a ajutat, iar apartamentul nu este cel mai bun: murdar după chiriaș anterior. Proprietarii nu deranjez pentru a iesi, dar odata ce am stabilit. Oamenii se gândesc doar la propriile lor buzunare, mai degrabă decât pe calitatea serviciilor prestate.

Și mirosul, e groaznic, am renunțat la fumat în urmă cu câțiva ani, iar acum reacționează mai ales negativ la mirosul de țigări.

Poate că odată ce apartamentul a fost frumos si curat, se pare foarte frumos.

Ei bine, cel puțin ni se dă o lenjerie curată, cu toate acestea, una. Ea ne-a salvat, pe care am luat un set de lenjerie de pat.

Ca urmare, ne-am trezit la ora 3 dimineața, rapid ambalate în sus și a lăsat acest apartament sărac. Este păcat că din această cauză, nu am putut vedea într-adevăr orașul Tambov, deoarece așteptați până în zori pe străzi nu au vrut să.

Aici suntem mai mult decât un picior!

Apartament în kamensk-șahtinski

Următoarea noastră oprire peste noapte a fost în Kamensk-Shakhtinskiy. Apoi ne-am decis să oprească în scopul de a economisi bani, nu să rămână în Rostov-pe-Don, în cazul în care toate apartamentele sunt pe 1500R. Un Kamensk-situat lângă Rostov-pe-Don (150 km). Iar orașul a avut o mulțime de opțiuni care ne-potrivite. În timp ce pe drumul de intoarcere din Crimeea, încă ne-am oprit la Rostov-pe-Don - foarte mult să văd acest oraș. Între timp, aproximativ Kamensk-:

Am stat într-un mic apartament confortabil și curat în clădire cu cinci etaje.

Apartamentul este renovat. bucatarie confortabila, baie cu prosoape curate și accesorii de baie, masina de spalat, aer conditionat.

Ne-a plăcut proprietarii de apartament plăcut și culturale.

Pe lângă casa în care am stat, un loc de joacă, unde am mers cu copilul înainte de culcare.

În acest apartament ne-a plăcut. 8961432 06 66 1 casa Zhelyabova, prețul de 1000 de ruble. pe zi.

Cazare în Yeisk și Taman

În drum spre Crimeea, am stat în Yeisk (3 zile) și Taman (2 zile).

Aceste orase sunt situate pe mare, prin urmare, vă sugerăm să citiți articolul „Cum să închirieze o casă lângă mare.“

Apartamentul se află în Rostov-pe-Don

În Rostov-pe-Don cel mai dificil de a găsi un apartament pentru o zi, la prețul de 1000 de ruble.

Am închiriat un apartament într-o clădire nouă de 1400. apartament nou, complet echipat cu Wi-Fi și 2 paturi. Un dezavantaj este drumul îngust într-un complex rezidential, care sunt realizate la mașini. Casa dreapta, am găsit cu greu.

906 42 88 8 461 Ul. Stabil 15.

Apartament în Voronezh

Urmatoarea oprire peste noapte pe drumul spre casa din Crimeea a fost în Voronej. În acest oraș, o mulțime de opțiuni, la un preț de 1000 de ruble. pe zi.

Suntem norocoși să trăiască într-un apartament studio într-o clădire nouă.

Totul este un pat nou și curat și o canapea, lenjerii de pat curate, balcon mare, bucatarie cu vesela, frigider, aragaz, cuptor cu microunde, mașină de spălat în baie, prosoape, accesorii de baie.

Tel. 8 904 279 21 41 7875 8980555

Apartament în Ryazan

Apartamentul este la primul etaj al clădirii de cinci etaje, la prima vedere, nimic nu vă puteți petrece noaptea. Apoi am început să acorde o atenție la lucruri mici care încă mai murdar apartament, murdar. Numai baia este nou.

Am fost de acord cu proprietarul, în valoare de 1.000 de ruble. pe zi. Și când a fost întrebat de-al doilea lenjerie de pat, a spus el 1200. Nu suntem mulțumiți cu, și am fost gata să plece, iar el a spus: „La naiba cu tine, voi primi rufele.“ Ei bine, ne-am decis să rămână.

Am fost la magazin, am luat cina și am pregătit pentru culcare.

Expand lenjerii de pat, foi și există 2/3!

Imediat a determina prețul pe care sunteți confortabil cu, și imediat să informeze proprietarii apartamentului ei, pentru a evita neînțelegerile. Mai bine căuta în continuare.

Ia-l pe drum cu un set de lenjerie de pat curat - o mulțime de locuri nu iau, și pot veni la îndemână.

Și vreau să spun proprietarii neglijente de apartamente: veți reveni mai devreme sau mai târziu, atitudinea neglijentă a invitaților lor! Și, imaginați-vă, ați fi în stare să trăiască în astfel de apartamente ei înșiși? La urma urmei, nu e de mirare ei spun, trata oamenii felul în care doriți să vă trateze.

Și amintiți-vă să călătorească cu copiii și toată lumea poate!

Asigurați-vă că pentru a verifica: