Dar nimeni nu a spus că va fi ușor nullklever

1,5 zile flecarit pe tren ... plictisitor, dar tolerabil. Acolo a fost un alt unchi care a trăit în Lovozero tundră 1,5 luni, cu soția mea și 8 luni de copii în casă ... și acolo ocolite. Narasskazyvali ne tot felul de lucruri interesante si funky ... a văzut de mers pe jos de ceață, om de zăpadă, cutremur, despre insula, unde samanii au fost îngropate și pe care nimic nu nu pot fi luate și despre calea șamanilor în fața insulei, în cazul în care 7 oameni nebuni ... ne Elayvom deja începând cârnați, cules deja rute, în cazul în care vrem să mergem ...

Am băut niște bere, deși legea uscată ... dar în campanie nu va bea deloc. Trenul era plin de caiacul, un grup a fost de copii - 14 persoane. Karelia a trecut - fereastra a fost o mulțime de roci și lacuri, și cum să obțineți ceva mult mai rece, cu toate că această frontieră Cercul Polar nu este condiționată. Așa cum ne-am oprit Cercul Arctic, prima oprire a fost - „Dawns Polar“ - un nume rece, aici este centrala nucleară Kola, stația spune „Bine ați venit în orașul de energie“, și există un număr de oameni și senzația de mâncărime ... de musculițe. Și după stația ei „Afrikanda“ haha ​​că e amuzant, de asemenea, un nume bun =)), chiar a venit peste Pașa, Oyat și altele. Olenegorsk a ajuns la aproximativ 10 am, nu ni sa alăturat Devchenka Inga din Murmansk, pe care tatăl Elayva pre-aranjate . Apoi ne-am decis să cumpere încă un bilet de întoarcere în tren, am stat și am așteptat de lucruri foarte repede atat de rece ... a fost de aproximativ 10 de grame. A trebuit să decomprima un rucsac și rochie sus. Apoi a mers la Revda pe autobuz Lviv timp de 1 oră și 20 de minute, care mirosea a fum de eșapament, și el a fost tremura, eu sunt din asta, aproape blevanul și apoi întreaga zi ar putea să nu se gândească la mâncare. Revda grub Achiziționare, ni sa alăturat pentru un timp de încă două persoane ... și a așteptat trecerea de autobuz la mina Karnasurt, dar când a sosit, șoferul nu a început și a vorbit despre faptul că „există un taxi!“ ... plecat a fost de acord și a ajuns la WV minivan 200 p. - 6 km, este păcat că nu a fost posibil să se vadă bine a mea, există o foarte industrială ... și apoi calea noastră pune printr-un munte trece ... Și apoi a început un nenorocit complet. Nu am putut imagina cât de mult mi-ar fi greu să merg cu rucsacul 30 kg pe spate prin trecere! Sunt blestemată, pentru că în toate campaniile care nu au mers, iar apoi doar acest gest ... niciodată în viața mea, dacă îmi amintesc corect, nu am simt aceste presiuni ... În general, nu este încă descrie ... ne-am dus 7:00: UPS-uri -spuski, râuri, pietre mari și mici, skochesh pe ele, în orice moment, poate cădea, și cu un rucsac in aceasta toamna nu va găsi ... du-te - se scurge sudoare, se oprește să se odihnească - pătrunsă vântul de nord, m-am gândit o răceală. Când sa apropiat Seydozero I într-adevăr a căzut, dar se consolat cu gândul că tabăra este de bază și mai atârnă astfel încât nu trebuie să. Elayv deloc surprins, el figachit cu un rucsac în fața tuturor, în a da! Dar el sa dovedit a fi cel mai convenabil rucsac ... Când au venit, am vrut să cadă și adormi pe teren, dar nu a pus încă un cort, saltele si umflarea arde la foc. Se pare că a făcut tot ce mi se cerea, am baut ceai 3, a refuzat să mănânce - și m-am așezat legănându în direcții diferite, a mers la culcare - a fost practic cald, dar umed ... la sfârșitul zilei crezut că oboseala podohnu.

În ziua 2 a reușit să verificați climatul local, - la fiecare 30 de minute, apa de ploaie ca gheata lichid - spălați-vă pe mâini doar rănit, și înot haha ​​... poate inima se oprește. Sa dovedit că tabăra de bază de hrean și trebuie să împinge cu rucsaci pe la mijlocul lacului ... soare pentru toată ziua părea nu mai mult de o jumătate de oră ... începe colectarea - turnat ploaie, a așteptat o lungă perioadă de timp se ascunde sub un baldachin, și apoi a trebuit să se înghesuie într-un rucsac de haine ude și un cort. 04:00 a fost 19-23 și a găsit o parcare bună în mijlocul lacului între cele două râuri, golf, golful protejat de vânt, dar a fost mai rece. Deși obosit, dar frigul a început să prevaleze asupra oboselii. Apoi, toată ziua a fost ploaie în mod continuu. Aici, noaptea alba, sunt eu prima dată când l-am văzut în acea noapte la fel de luminos ca ziua, ei bine, putem fi un pic mai inchisa ...

Toată ziua ploaia ies din reticența cort. Noi nu am făcut nimic, doar încearcă să mențină cald, să se usuce de foc, a mâncat, apoi am fost culcat în cort, dar, de asemenea, au devenit bolnav. La fel ca ea a fost de + 7, dar la fel de frig din cauza umidității era cald, care ar putea, probabil, doar germoskafandre. Elayv ofilit ... stând cu o privire condamnat la foc, uneori râzând isteric. Am pus pe mine, șosete + șosete + pantofi cu blană, două pantaloni, telnyazhku + guler pulover + + + bombardier jacheta pelerina de ploaie, mănuși, lână = rece. Am crezut că podohnu de frig! ciuperci a eliminat doar haina și a pus pe încă un alt șosete cald ... Ceilalți au început deja să efectueze pietre încălzite de un incendiu în cortul, îmi place fără acest cost ... Mancam cea mai mare parte hrișcă, orez, paste, îmbrăcat cu carne înăbușită, de 2 ori ureche, de 2 ori colectate - Sleep și a făcut supă și de ceai cu cookie-uri. Se fierbe apa din lac, atât de ușor este mai bine să nu bea - unele rahat plutește și alge marine. Dar, în râuri de apă este clar, dar să fugă.

Ploaie a murit în jos, dar vântul a crescut. Rulati pe valuri lac și Whitecaps minismerchi zbura! În mijlocul zilei sa dus la munte să urce ... M-am gândit atât de la început să meargă un pic, și au adunat acolo pentru a urca în serios și să caute un fel de peșteră. M-am îmbrăcat și prost înghețat. Dar mi-a placut - a fost super! Acum, că e extremă, aproape ca un alpinist =) a urcat la 250 de metri. Lacul este ea însăși se află la 150 de metri deasupra nivelului mării, și am fost la o altitudine de 400 ceva ... de mai sus pentru a merge deja vânt lateral foarte periculos tocmai a suflat în rafale, chipiu Die Krupps nu este zburat!) Mulțumesc Elayvu, mi-a dat o jacheta cu gluga . În peșteră și nu a venit în jos, dar accidental dat peste alte 4 metri lungime, ramuri, înguste uscate în interiorul ... care locuiau acolo nu este clar. De îndată ce ploaia a început să coboare tăieturii - am înmuiat în cizme „impermeabil“. Apoi ohuel-le uscat și, în general, a unor astfel de glume ...)

Ne-am trezit, încet adunat și a mers la Kuiv. În principiu, drumul din spate este întotdeauna mai ușor, și mai puțin de alimente în rucsaci lor. A venit din nou dislocat tabără, a stârnit focul, mâncarea ... și toată ziua a plecat. M-am gândit un pic de urcare în munți, dar având în vedere că timpul este scurt, iar mâine va comanda poishachit, gol marcat. Ne-am așezat în jurul focului de tabără, și povarganili somn. Până la sfârșitul campaniei de modul în care am învățat să joace frumos = harpa lui evreică) Până seara, vremea sa îmbunătățit, pe lac a fost liniștită și frumoasă, dar încă rece.

Ne-am trezit la 8, dar ceva se întâmplă mult timp, a venit la doar 12-17 chacham și am avut pentru a prinde un autobuz spre Olenegorska. Poate din cauza faptului că această zi a fost o mare meteo pentru moment acolo și era o rușine să plece. Când asamblate rucsac și se uită la el, apoi aproape sufocat - are două benzi au fost rupte pe jumătate! (Compania noastra curs) Aici cred că ar fi distractiv dacă drumul va veni de pe ... și, desigur, zapadlo sa întâmplat! Ei bine, cel puțin la sfârșitul căii pe drum în jos, și unul în loc de două, și apoi nu știu cum mi-ar fi târât acest „bun“! A trebuit să păstreze o curea de mână ... apoi ea a amorțit, dar nimic nu se poate face, a fost necesar să se grăbească, pentru că în curând mina a trebuit să aștepte condus un microbuz cu care ne-am decis să negocieze pentru a ajunge la stația de la o dată Olenegorska, ne-a luat 1.000 de ruble. iar autobuzul a trecut deja bine și bună, dar eu ar blevanul, probabil, =) Toată ziua și soarele a stat nemișcat pe cer senin, ca și cum am fi venit la ploaie să se aștepte pare ... = (La gară au fost mai mult de 2 ore să antreneze și să ia această ocazie pentru a decide să meargă la magazin și Olenegorsk uite atât de ușor ... mi-a placut oras - curat, ordonat, casele de timpurile sovietice, vederi uimitoare ale zonei înconjurătoare - în jurul muntelui, lacul, orizontul este Airfield vizibil cu aeronave de mare capacitate, este acolo kakaya- romantismul, atât de spațioase și liber, nu ceva ce mon ... chiar am vrut să merg în mod special acolo pentru a trăi, ci de a trăi acolo permanent Nuuu. Făcând aceasta, în principiu, nimic, dar iarna infernal acolo!
Ne-am întors, sa așezat într-un tren gol care nu umplut complet, saci de dormit etalat, băut vodcă, bere, ceai, au fost de acord că totul este bine și mai presus de toate în condiții de siguranță și se îndreaptă spre casă.

================
Povestea Nudnovato sa dovedit, ci doar despre tot și a fost, vremea nu a fost norocos, am avut de a face doar cu supravietuirea ... Tata a luat echipamente Elayva pentru cercetare și așa nu-l folosească, este insultator ... toting o astfel de greutate. Este interesant faptul că am mâncat, dacă nu este tatăl meu! =)
Nimic ceas neobișnuit nu a avut, din păcate, ... sau poate din fericire, sau altfel acoperișul se va deplasa în jos ... =) se simte într-adevăr ceva neobișnuit în vânt, care suflă tot timpul în direcții diferite și cu diferite forță și lacul în sine este ca respirație, cu perioada

20 de secunde merge mareea, reflux. Pe mal este presărat de pește Whitefish și Grayling, spunând că, din cauza defectelor sub lac merge fluor și pește sufocat baraje ... astfel încât, în general, întreaga groapa de gunoi. Păcat că acest lucru dispare, dar unele înot la mal încă în viață, sa dus la ureche. afișările generale sunt duble - pe de o parte și teribil de obosit zadolbalsya ... pe de altă parte este în beneficiul mi-a căzut, după depășirea acestor dificultăți devin mai puternice. Pe când trece restul întâlnit un grup de rucsaci foarte grele, aparent, nu există absolut matusa a fost abia ... și spune: „Eu nu înțeleg de ce oamenii de aici rod. Ne-ar sta în confortul de acasă, și există dificultăți, eu sunt timp foarte cincea mă duc și de fiecare dată să renunțe să vină aici din nou, și apoi din nou aici sunt. "
Voi merge mai departe? Ne așteptăm și să vedem.

PS. Fotografii va încerca să se stabilească atunci.